10. Programatický nákup reklamy poprvé v printu

Mediální agentura ZenithOptimedia jako první vyzkoušela programatický nákup reklamy v tisku pomocí platformy R2B2. Zakoupeným formátem byla celostrana v magazínu ego! mediálního domu Economia (vydavatel MAM). „Programatik může přinést mediálním domům efektivnější způsob prodeje jejich inzertních ploch a na straně inzerenta usnadnit nákup a lépe zacílit na svého potenciálního zákazníka. Jsem rád, že Economia je na špičce ve využívání nových technologií, jako je právě programatický prodej,“ uvedl ředitel inzerce David Voráček. Do projektu je zapojeno několik českých vydavatelů a s dalšími probíhají jednání. R2B2 pracuje na vývoji své platformy poslední rok.

Prostřednictvím programatického nákupu byla objednána inzerce na operativní leasing Mercedes-Benz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia