„Cením si zaměstnaneckých benefitů,“ říká v kampani Amazonu Drahomíra Prokešová větu, která jí vynesla výlet do amerického Seattlu. Česká pobočka internetového prodejce Amazon se totiž rozhodla pro svou náborovou kampaň využít zaměstnance z Dobrovíze u Prahy. Koncept, který společnost použila už loni v Polsku, pro Česko upravila agentura Besocial. Šest zaměstnanců, kteří se do poloviny září budou objevovat jak v outdoorových vizuálech na billboardech nebo potiscích v metru, tak v tisku a na zpravodajských serverech a sociálních sítích, vzešlo z interní firemní soutěže. V ní měli napsat, co se jim líbí na jejich práci, a stručně představit svůj životní příběh. Motivací pro ně byla čtečka Amazon Kindle Oasis a možnost podívat se do centrály Amazonu v americkém Seattlu, kam vyrazí v září. Další vybrané příběhy využije Amazon v interní kampani. Podle Besocialu kampaň kromě potenciálních i stávajících zaměstnanců cílí i na opinion leadery a obecné veřejné mínění. Její celkový rozpočet se pohybuje v řádu jednotek milionů korun a na podzim na ni naváže předvánoční náborová reklama.
Našla jsem to správné místo, pochvaluje si v náborové kampani Amazonu Drahomíra.