Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Restaurace mají rádi hlavně mladí

Tento týden se podíváme na českou on-line populaci trochu netradičně skrze jídlo. Každému respondentovi se zobrazila sada výroků, u nichž měl vyznačit, do jaké míry ho dané tvrzení vystihuje.

Podíváte-li se na graf, uvidíte, že tři čtvrtiny lidí v české internetové populaci ve věku 18-60 let se ztotožnily s výrokem „Rád/a si zajdu na jídlo do dobré restaurace“. Odpovědi mužů a žen se v tomto případě příliš nelišily, rozdílně odpovídaly různé věkové skupiny lidí. S rostoucím věkem se snižoval podíl souhlasných odpovědí, nicméně i ve skupině lidí ve věku 55-60 let se každý druhý člověk vyslovil pro to, že si rád zajde na jídlo do dobré restaurace. Velikost místa bydliště respondenta měla také vliv na odpovědi, ale zdaleka ne v takové intenzitě jako věk.

Šest lidí z deseti vystihuje výrok „Kupuji si výhradně kvalitní potraviny“. Častěji tak odpovídaly ženy než muži. Ostatně ženy častěji než muži označily i další tvrzení uvedená v grafu vyjma „Rád/a navštěvuji pivní slavnosti / festivaly.“

Reklama
Know

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)