Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Porota CAE ocenila při své práci měřitelné výsledky eventů a osobní prezentace

Czech Event Awards jsou nejmladší oborovou soutěží, česká asociace event marketingu (EMAČR) spolu s pořádající agenturou Event & promotion udělovala letos ceny podruhé. Za hodnocením nejen eventových počinů, ale například i nejlepších cateringových, technických či produkčních služeb v 17 podkategoriích si pořadatel Tomáš Brázda stojí, i když se názory z foyer po vyhlášení výsledků shodovaly na tom, že cen je udělováno až příliš. „Rádi bychom upozornili na agentury i jednotlivce v našem oboru i v profesích, které nejsou úplně doceněné, ale výraznou měrou se podílejí na skvělých eventech,“ dodává Brázda.

Soutěžící museli svou práci „prodat“

„Výrazným posunem oproti loňskému, 1. ročníku Czech Event Awards bylo zařazení povinného videa jako nedílné součásti všech přihlášek. Navíc každý, kdo byl zařazen na shortlist, absolvoval osobní prezentaci před porotou, kde měl možnost projekt představit a vyzdvihnout klíčové body. Po krátkém uvedení projektu následovaly otázky ze strany poroty. Díky zavedení těchto dvou elementů je výběrový proces CEA prakticky shodný s hodnocením evropských eventových cen EuBEA,“ objasňuje průběh hodnocení předsedkyně poroty a rovněž členka poroty EuBEA Andrea Faflíková (jinak též regional PR & event manažerka Lega pro EMEA). Porotci z řad klientů, agentur i publicistů taktéž pozitivně hodnotili větší důraz na měřitelné výsledky eventů v přihláškách i prezentacích.

Kouče mediální komunikace Vadima Petrova zaujal u několika eventů od JAD Productions, Quix a Art4Promotion dobře čitelný a originální rukopis, Tomáš Macků z výzkumné agentury Ipsos vyzdvihl důraz na interakci a emoce v soutěžních projektech. Porota udělila také zvláštní cenu „Eventový počin roku“, a to projektu Plzeň 2015 – Evropské hlavní město kultury, který byl podle porotců nejvýraznější veřejnou událostí roku 2015 v ČR s dlouhodobým zviditelněním města i celé republiky v zahraničí. Trofej převzal Petr Forman, umělecký šéf projektu.

Reklama
ČEZ

Trofeje nejen pro JAD Productions a Socialbakers vyrobila technologií 3D tisku opět společnost MCAE. Autorem uměleckého díla je akademický sochař Adam Krhánek.
Foto: Lukáš Bíba

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)