Majk Spirit si vybírá kluby, Excelent si vybral jeho

Bratislavský raper Majk Spirit se už dávno zařadil k zástupcům středního proudu a hvězdám sociálních sítí. Aktuálně jeho popularity využívá pivní značka Excelent, která se snaží etablovat jako „nejmladší a nejvíc cool“ produkt ze stáje Gambrinusu. Majka, vyrůstajícího na sídlišti Petržalka, prý v dětství zajímaly hlavně fotbal a rap. Nakonec si zvolil hudební kariéru. Bude cílovou skupinu Excelentu zajímat Majk Spirit?

Majk možná v mládí chytal, ale tým tuhle kampaň teda nevychytal. Spojení sportovní X hudební klub je trochu „na sílu“. A ta fotka je až trochu parodie.

Petr Bucha, kreativní ředitel, Loosers

Já mám slabost pro kampaně, kde je základem dobrý storytelling, a eXcelent je jedna z mála značek, u které vyhlížím další příběh. Takže za mě dobrý.

Honza Marcinek, senior copywriter, Zaraguza

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Alex Dalman a Peter Gasston
Joah Santos
Digimedia 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia