Majk Spirit si vybírá kluby, Excelent si vybral jeho

Bratislavský raper Majk Spirit se už dávno zařadil k zástupcům středního proudu a hvězdám sociálních sítí. Aktuálně jeho popularity využívá pivní značka Excelent, která se snaží etablovat jako „nejmladší a nejvíc cool“ produkt ze stáje Gambrinusu. Majka, vyrůstajícího na sídlišti Petržalka, prý v dětství zajímaly hlavně fotbal a rap. Nakonec si zvolil hudební kariéru. Bude cílovou skupinu Excelentu zajímat Majk Spirit?

Majk možná v mládí chytal, ale tým tuhle kampaň teda nevychytal. Spojení sportovní X hudební klub je trochu „na sílu“. A ta fotka je až trochu parodie.

Petr Bucha, kreativní ředitel, Loosers

Já mám slabost pro kampaně, kde je základem dobrý storytelling, a eXcelent je jedna z mála značek, u které vyhlížím další příběh. Takže za mě dobrý.

Honza Marcinek, senior copywriter, Zaraguza

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba