Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Majk Spirit si vybírá kluby, Excelent si vybral jeho

Bratislavský raper Majk Spirit se už dávno zařadil k zástupcům středního proudu a hvězdám sociálních sítí. Aktuálně jeho popularity využívá pivní značka Excelent, která se snaží etablovat jako „nejmladší a nejvíc cool“ produkt ze stáje Gambrinusu. Majka, vyrůstajícího na sídlišti Petržalka, prý v dětství zajímaly hlavně fotbal a rap. Nakonec si zvolil hudební kariéru. Bude cílovou skupinu Excelentu zajímat Majk Spirit?

Majk možná v mládí chytal, ale tým tuhle kampaň teda nevychytal. Spojení sportovní X hudební klub je trochu „na sílu“. A ta fotka je až trochu parodie.

Petr Bucha, kreativní ředitel, Loosers

Reklama
ČEZ

Já mám slabost pro kampaně, kde je základem dobrý storytelling, a eXcelent je jedna z mála značek, u které vyhlížím další příběh. Takže za mě dobrý.

Honza Marcinek, senior copywriter, Zaraguza

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)