Bratislavský raper Majk Spirit se už dávno zařadil k zástupcům středního proudu a hvězdám sociálních sítí. Aktuálně jeho popularity využívá pivní značka Excelent, která se snaží etablovat jako „nejmladší a nejvíc cool“ produkt ze stáje Gambrinusu. Majka, vyrůstajícího na sídlišti Petržalka, prý v dětství zajímaly hlavně fotbal a rap. Nakonec si zvolil hudební kariéru. Bude cílovou skupinu Excelentu zajímat Majk Spirit?
Majk možná v mládí chytal, ale tým tuhle kampaň teda nevychytal. Spojení sportovní X hudební klub je trochu „na sílu“. A ta fotka je až trochu parodie.
Petr Bucha, kreativní ředitel, Loosers
Já mám slabost pro kampaně, kde je základem dobrý storytelling, a eXcelent je jedna z mála značek, u které vyhlížím další příběh. Takže za mě dobrý.
Honza Marcinek, senior copywriter, Zaraguza