Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

DVTV si k druhým narozeninám nadělila tištěný časopis s dvaceti zásadními rozhovory

Internetová televize DVTV přichází po dvou letech existence s vlastním časopisem. Titul o sto dvaceti stránkách, který obsahuje výběr dvaceti nejlepších rozhovorů Daniely Drtinové a Martina Veselovského, je v prodeji od minulé středy. Časopis DVTV vychází v nákladu 15 tisíc výtisků a stojí 89 korun. Kromě zakoupení v trafikách je možné si ho objednat i prostřednictvím SMS.

Na jeho výrobě se společně s týmem DVTV podílela Economia (pozn. red.: vydavatel MAM), v jejíchž prostorách se rozhovory natáčejí a s níž televize spolupracuje. „Jsme rádi, že jsme časopis připravili s vydavatelstvím, které časopisy dělat umí,“ řekl MAM Jan Rozkošný, jednatel a editor DVTV. „Časopis vznikl v rekordně krátké době. Věříme, že se nám ve spolupráci s Economií podařilo posunout DVTV zase o krok dál,“ dodává moderátor Martin Veselovský. Časopis DVTV si podle Rozkošného vyžádala komunita fanoušků televize. „Už během naší crowdfundingové kampaně na Startovači a posléze i během roadshow DVTV za námi chodili naši diváci s tím, že by chtěli mít rozhovory i v tištěné podobě,“ vysvětluje Rozkošný.

Historicky první číslo papírového DVTV obsahuje dvacet textů, mimo jiné duel Erika Taberyho s Terezou Engelovou, rozhovor s Leošem Marešem nebo interview se skautem a vězněm komunistů Jiřím Navrátilem. Kromě toho nabízí i velkou fotografii s kompletním týmem DVTV a profily Daniely Drtinové a Martina Veselovského. Část fotografií v časopise vznikla přímo na zakázku, jiné pocházejí z agenturních zdrojů.

Reklama
Know

„Zatím přemýšlíme nad jedním číslem, ale pokud bude odezva čtenářů příznivá, nemusí to být zdaleka číslo poslední,“ slibuje Rozkošný. Časopis DVTV nebude velmi pravděpodobně mít jasnou periodicitu, mohlo by se jednat spíše o občasník. „Ale neuvažujeme o něm jako o měsíčníku,“ uzavírá Jan Rozkošný.

Videa od DVTV jsou kromě internetu dostupná i ve službách operátorů O2 a nově i UPC. Internetový projekt je zařazen ve videotéce My Prime. Čtyřicítka nejsledovanějších videorozhovorů z letošního roku je k dispozici téměř na 200 tisících set-top-boxech včetně mobilní televize Horizon Go.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)