Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Z reklamního pohledu je reklama na EET kvalitní

Když pomineme, jaké antipatie vzbuzuje plán na zavedení elektronické evidence tržeb (EET) u části společnosti, z profesionálního pohledu je televizní reklama na projekt provedena kvalitně.

Šestnáct miliard plánovaného výnosu do státního rozpočtu je v infografice úhledně rozpočteno na mateřské školy nebo navýšení platu učitelů či důchodů, v tomto konkrétním případě dokonce o 500 korun měsíčně.

Diváci jsou ušetřeni moralizování na téma, že daně se platit mají, čísla hovoří jasně.

Reklama
Know

Samozřejmě, určitý problém by mohl nastat, až se po spuštění EET začnou důchodci slibovaného navýšení domáhat, ale rok je dlouhá doba a mezitím se určitě objeví jiné téma, které také půjde dobře pomocí infografiky zpracovat.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)