Operátor Vodafone spustil aktivační kampaň, jejímž prostřednictvím hledá mladé ambasadory pro komunikaci na sociální síti Snapchat. Společnost chce na správu svého kanálu někoho z komunity uživatelů Snapchatu, obsah musí být autentický. Firma použila v Česku podobný koncept jako v Nizozemsku, kde se jí touto cestou podařilo najít mladý tým, který komunikuje přímo se zákazníky. I v České republice by tak měla spolupracovat s nadšenci, kteří by se o značku na tomto kanále starali ve spolupráci s interním digitálním týmem a kreativní agenturou. Kampaň bude promována pouze v rámci profilů Vodafonu na sociálních sítích. Snapchat vnímá do budoucna operátor jako jeden z nejdůležitějších kanálů, především pro oslovování mladých lidí.
Snapchat je populární hlavně u mladších lidí. Vodafone jej vnímá jako „jeden z nejdůležitějších kanálů“ k oslovení mladé cílové skupiny.