9. Pilsner i Kozel mají novou kampaň s řemeslem

Pilsner Urquell přišel 20. června s novou televizní kampaní, která apeluje na uchovávání tradic. Spot s formanským řemeslem vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada Films. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v prostorách plzeňského pivovaru, v ulicích Plzně a v plzeňském Restaurantu 12. Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy. Velkopopovický kozel se rozhodl v kampani poděkovat hrdinům běžného dne. Těmi jsou v podání Kozla například pekař nebo truhlář. Kampaň se objeví v rádiu, na venkovních plochách a v digitálu, kde je pro Česko i Slovensko připraven 90sekundový spot a doplňkový obsah. Kampaň měl v agentuře Triad Advertising na starosti kreativní ředitel Pavel Wilhelm Přibyl.

Hlavní postavou spotu Pilsneru je pokračovatelka pivovarské formanské tradice Jana Šůsová. Její otec v minulosti dlouhodobě zavážel pivo pro Plzeňský Prazdroj.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia