Pilsner Urquell přišel 20. června s novou televizní kampaní, která apeluje na uchovávání tradic. Spot s formanským řemeslem vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada Films. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v prostorách plzeňského pivovaru, v ulicích Plzně a v plzeňském Restaurantu 12. Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy. Velkopopovický kozel se rozhodl v kampani poděkovat hrdinům běžného dne. Těmi jsou v podání Kozla například pekař nebo truhlář. Kampaň se objeví v rádiu, na venkovních plochách a v digitálu, kde je pro Česko i Slovensko připraven 90sekundový spot a doplňkový obsah. Kampaň měl v agentuře Triad Advertising na starosti kreativní ředitel Pavel Wilhelm Přibyl.
Hlavní postavou spotu Pilsneru je pokračovatelka pivovarské formanské tradice Jana Šůsová. Její otec v minulosti dlouhodobě zavážel pivo pro Plzeňský Prazdroj.