Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Firmy nabízejí další časopisy

Nové klientské časopisy začaly vydávat obchodní dům Kotva a hobbymarket Hornbach. Magazín Kotva Style je inspirován tzv. britským modelem – tedy magazíny s kuponovou inzercí – a bude vycházet s půlroční periodicitou v nákladu sedm tisíc kusů. Hornbach přichází s titulem Machři, který prezentuje „unikátní kutilské projekty z celého světa“. Součástí obsahu jsou také rady, tipy, recepty nebo samotné návody na realizaci projektů. Machři budou vycházet ve formátu A5 za 29 korun jako občasník, k dostání budou i on-line. Další vlastní časopis začala vydávat přepravní společnost RegioJet. Dětský palubní magazín Žlutík, mladší bratr měsíčníku Žlutý, vyšel symbolicky 1. června, na Den dětí – obsah cílí na děti do deseti let. Čtvrtletník bude vycházet v nákladu 50 tisíc kusů v češtině, ale i ve slovenštině.

Nový klientský magazín Kotva Style se inspiroval „britským modelem“.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)