7. Jägermeister představil své nové „lovce“

Značka Jägermeister z portfolia distributora Rémy Cointreau představila na party Noc lovců v pražské Kolbence nové ambasadory kampaně Nepřestávejte lovit, kteří „zosobňují její hodnoty a pozici nejprodávanějšího bylinného likéru na světě“. Novými tvářemi projektu jsou hudebníci James Cole, NobodyListen a Yaksha, módní návrhářka Iva Burkertová tvořící pod značkou Odivi, fotograf Petr Hricko, streetarter Jozef Dian, biker Michal Maroši, skokanka do vody Natálie Jiroutková a skateboardista Maxim Habanec. Večer postavený na koncertu Jamese Colea přilákal víc než 600 lidí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk