Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Americké pizzerie Grimaldi’s chtějí do Česka

Na silně konkurenčním trhu pizzerií v Česku by měl přibýt další hráč. První dvě pobočky tu chce otevřít americký řetězec Grimaldi’s, jehož restaurace jsou populární hlavně v domovském New Yorku. Své provozovny už má v 78 státech světa. Vybranému obchodnímu partnerovi nabízí pro tuzemský trh exkluzivní licenci. „Jako jedna z pěti nejlepších pizzerií vykazuje Grimaldi’s v prodeji pizzy takovou oblíbenost, jakou mají ve světě fastfoodů respektované řetězce McDonald’s nebo Burger King,“ přibližuje Ondřej Bis z poradenské společnosti Profit System, která se zabývá franšízingem. Zvláštností pizzerie Grimaldi’s jsou chemické analýzy minerálních látek a přesného složení vody tak, aby byla zajištěna stejná chuť i kvalita těsta v provozovnách po celém světě. Těsto se pak peče v cihlové peci na uhlí. Počáteční kapitál na získání licence a zahájení provozu minimálně dvou pizzerií se pohybuje v rozmezí 1,5-3 miliony dolarů.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)