Hned dvě banky představily nové komunikační koncepty. Komerční banka spustila kampaň, která je výsledkem spolupráce s OgilvyOne a která je „postavena na různorodosti potřeb klientů a schopnosti banky stát se partnerem, který dokáže jejich sny a plány uskutečnit“. „Zaměřovali jsme se na profesionalitu a kvalitu služeb a jako nositele sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je všudypřítomný. Rozesmát klienta už prostě nestačí,“ říká výkonný ředitel KB pro marketing a komunikaci Patrice Begue. Kampaň poběží v televizi, tisku a na internetu. Režií spotů byla pověřena dvojice Rojomotorz, hudební podkres dodali Rolling Stones a Verve, fotil Stanislav Merhout.
Prvním společným projektem UniCredit Bank a agentury VCCP byla outdoorová plachta o velikosti víc než 4,3 tisíce m2 obepínající Národní muzeum, největší reklamní plocha v Česku. Nová kampaň má slogan „Nepřestávejte chtít víc“. Spoty, které v produkci Targetu režíroval Ken Karpel, poběží na kanálech skupin Nova a Prima a na Markíze. V on-linu se banka zaměří na display banner reklamu na nejnavštěvovanějších serverech. Cílem je „oslovit aktivní typ lidí, kteří chtějí vzít život do vlastních rukou a jsou odhodlaní přijímat nové výzvy“.
Zato banka Zuno v nové kampani propagující snížení úrokové sazby pokračuje ve svém konceptu a „střílí si z reklamních klišé“. „Vím, co si myslíte, že jsou to jen reklamní kecy. Nej sem, nej tam. Ale realita je pak jiná. Proto máme důkaz, že refinancování v Zuno je stále nej,“ říká herec v jejím novém spotu.
„Už nestačí umět rozesmát. Musíte plnit sny,“ říkají v KB.