6. Banky mění koncepty, Zuno si dělá srandičky

Hned dvě banky představily nové komunikační koncepty. Komerční banka spustila kampaň, která je výsledkem spolupráce s OgilvyOne a která je „postavena na různorodosti potřeb klientů a schopnosti banky stát se partnerem, který dokáže jejich sny a plány uskutečnit“. „Zaměřovali jsme se na profesionalitu a kvalitu služeb a jako nositele sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je všudypřítomný. Rozesmát klienta už prostě nestačí,“ říká výkonný ředitel KB pro marketing a komunikaci Patrice Begue. Kampaň poběží v televizi, tisku a na internetu. Režií spotů byla pověřena dvojice Rojomotorz, hudební podkres dodali Rolling Stones a Verve, fotil Stanislav Merhout.

Prvním společným projektem UniCredit Bank a agentury VCCP byla outdoorová plachta o velikosti víc než 4,3 tisíce m2 obepínající Národní muzeum, největší reklamní plocha v Česku. Nová kampaň má slogan „Nepřestávejte chtít víc“. Spoty, které v produkci Targetu režíroval Ken Karpel, poběží na kanálech skupin Nova a Prima a na Markíze. V on-linu se banka zaměří na display banner reklamu na nejnavštěvovanějších serverech. Cílem je „oslovit aktivní typ lidí, kteří chtějí vzít život do vlastních rukou a jsou odhodlaní přijímat nové výzvy“.

Zato banka Zuno v nové kampani propagující snížení úrokové sazby pokračuje ve svém konceptu a „střílí si z reklamních klišé“. „Vím, co si myslíte, že jsou to jen reklamní kecy. Nej sem, nej tam. Ale realita je pak jiná. Proto máme důkaz, že refinancování v Zuno je stále nej,“ říká herec v jejím novém spotu.

„Už nestačí umět rozesmát. Musíte plnit sny,“ říkají v KB.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia