5. ČD&P ovládly agentury Dark Side a Wunderman

Agentury Dark Side a Wunderman získaly nejvíc ocenění ve 14. ročníku soutěže Český direkt & promo. Ve 13 kategoriích do ní bylo přihlášeno 61 prací, mezi které porota rozdělila rekordních 34 medailí, z nichž 14 bylo zlatých. Grand Prix získal projekt Česko v datech, který připravila Dark Side pro SAS institute. Kromě ní a Wundermanu v soutěži výrazněji uspěly taky Momentum, Leemon Concept/Interactive, Comtech Group, Made by Vaculik, Geometry Global a Wellen. Klientem roku bylo jmenováno české zastoupení Fordu a za „dlouholetou úspěšnou práci ve sféře kontaktních center i vzdělávací a networkingovou činnost“ byla osobností českého direct marketingu jmenována Simona Benešová.

V levé a striktně mužské části snímku Wunderman, od děvčat se to přehoupává do Dark Side. Nejoceňovanější agentury 14. ročníku ČD&P.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard