Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. ČD&P ovládly agentury Dark Side a Wunderman

Agentury Dark Side a Wunderman získaly nejvíc ocenění ve 14. ročníku soutěže Český direkt & promo. Ve 13 kategoriích do ní bylo přihlášeno 61 prací, mezi které porota rozdělila rekordních 34 medailí, z nichž 14 bylo zlatých. Grand Prix získal projekt Česko v datech, který připravila Dark Side pro SAS institute. Kromě ní a Wundermanu v soutěži výrazněji uspěly taky Momentum, Leemon Concept/Interactive, Comtech Group, Made by Vaculik, Geometry Global a Wellen. Klientem roku bylo jmenováno české zastoupení Fordu a za „dlouholetou úspěšnou práci ve sféře kontaktních center i vzdělávací a networkingovou činnost“ byla osobností českého direct marketingu jmenována Simona Benešová.

V levé a striktně mužské části snímku Wunderman, od děvčat se to přehoupává do Dark Side. Nejoceňovanější agentury 14. ročníku ČD&P.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)