Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Pepsi vyzve konkurenci ve slepém testu

Česko se už počátkem července stane místem konání světově známého testování chutí kolových nápojů globálních značek. Uskuteční se zde akce Taste Challenge, v Česku ponese název Souboj chutí. Testování se bude během léta konat na stovce míst po celém Česku. Pomocí „slepého testu“ si budou Češi vybírat favorita mezi kolovými nápoji. Podle Pepsi rozhodnou o lepší chuti desítky tisíc lidí. Zástupci PepsiCo se prozatím vyhýbají přímé odpovědi, se kterým nápojem budou tuzemští spotřebitelé jejich produkt srovnávat. Chuť nápojů si lidé budou moci vyzkoušet i doma za pomoci speciálních balíčků. Veškeré informace o kampani pak budou dostupné na www.soubojchuti.cz.

„Naším cílem je hravou formou vyzvat veřejnost, aby vybrala kolový nápoj, který jí více chutná,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v ČR.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)