Česko se už počátkem července stane místem konání světově známého testování chutí kolových nápojů globálních značek. Uskuteční se zde akce Taste Challenge, v Česku ponese název Souboj chutí. Testování se bude během léta konat na stovce míst po celém Česku. Pomocí „slepého testu“ si budou Češi vybírat favorita mezi kolovými nápoji. Podle Pepsi rozhodnou o lepší chuti desítky tisíc lidí. Zástupci PepsiCo se prozatím vyhýbají přímé odpovědi, se kterým nápojem budou tuzemští spotřebitelé jejich produkt srovnávat. Chuť nápojů si lidé budou moci vyzkoušet i doma za pomoci speciálních balíčků. Veškeré informace o kampani pak budou dostupné na www.soubojchuti.cz.
„Naším cílem je hravou formou vyzvat veřejnost, aby vybrala kolový nápoj, který jí více chutná,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v ČR.