Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. McCann má první český shortlist v Cannes

Agentura McCann Prague je prvním českým subjektem, který postoupil do finále letošního ročníku soutěže festivalu v Cannes. Jeho „edukativní kampaň“ pro síť farmářských prodejen Náš grunt, jejímž cílem je „upozornit na skrytý cukr v masově vyráběných potravinách“, byla nominována na shortlist v kategorii Education and Awareness v separátně organizované soutěži Health & Wellness Lions. Celý festival, jehož pořadatelé letos opět oznámili překonání rekordu v počtu přihlášek do soutěže, se koná od 18. do 25. června. České agentury v tomto roce do soutěže poslaly rekordních 247 příspěvků, 204 z nich ovšem do Cannes odešlo z Young & Rubicam Prague.

Vzdělávací kampaň agentury McCann pro farmářské prodejny Náš grunt je první českou vlaštovkou v letošním Cannes.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)