Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. České PR dál roste, ale má problém s náborem

České PR agentury utržily loni 1,1 miliardy korun a jejich income fee – čisté příjmy očištěné od nákladů třetích stran – dosáhly rekordní hodnoty 714 milionů, o 24 procent víc než v roce předcházejícím. Informovala o tom Asociace PR agentur (APRA). Představitelé subjektů na trhu jsou přitom podle jejího průzkumu optimističtí a shodují se, že tržby sektoru public relations dál porostou, současně však připouští, že mají problémy s náborem kvalitních pracovních sil. Hledání zaměstnanců považuje za největší výzvu 45 procent dotazovaných. „Loni se na českém trhu PR potkaly dva trendy: silný růst ekonomiky a silný růst konkurence,“ komentuje loňský vývoj předseda výkonné rady APRA Jan Kučmáš. Podle reportu celé čtvrtině agentur vzrostly během loňského roku příjmy o víc než 10 procent, přičemž polovina agentur se domnívá, že letošní rok pro ně bude ještě úspěšnější.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)