2. Martin Charvát nastupuje do studia Remembership

Spoluzakladatel a dlouholetý kreativní ředitel agentury Konektor Martin Charvát přechází na pozici executive creative director do studia Remembership, které se zabývá budováním značek a vyhledáváním mladých talentů. Charvát nicméně zůstává akcionářem Konektoru. „Vedu kreativní procesy a pomáhám s vytyčováním a určováním komunikačních a kreativních strategií,“ vysvětluje Charvát. „Pro nás byla vždy vzorem organizace filmová branže: na jeden film jeden scenárista, jeden režisér a producentské zázemí. To přesně systém kreativních ředitelů dedikovaných konkrétním klientům umožňuje,“ dodává šéf Konektoru Petr Rydl s tím, že na tomto principu bude studio s agenturami ze skupiny Konektor i nadále spolupracovat.

„Se studiem Remembership jsem pracoval už v rámci Konektoru víc než dva roky. Přináším do týmu své znalosti, zkušenosti a nadhled,“ říká Charvát.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345