Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soutěž o nejlepší obaly Packstar zveřejnila finalisty. Vítěze vyberou zákazníci

Porota soutěže o nejlepší obalové řešení Packstar 2016 vybrala finalisty, kteří projdou marketingovým výzkumem u spotřebitelů. Právě jejich názor rozhodne, kdo z letošního ročníku odejde jako vítěz. Do druhého ročníku bylo přihlášeno celkem padesát obalů ve čtyřech kategoriích: spotřebitelské, multipacky, skupinové a přepravní obaly.

Komise posuzovala obaly komplexně z pohledu inovace, ochrany produktů, požadavků uživatelů obalů, ekologie nebo legislativy. V neposlední řadě zohlednila i marketingové, logistické a ekonomické aspekty.

„Výběr finalistů neměla vůbec jednoduchý, sešla se celá řada velmi zajímavých obalových řešení,“ hodnotí dosavadní průběh pořadatelé ze skupiny ATOZ Packaging.

Reklama
Abovalve

Do druhého kola, ve kterém již budou reálné vzorky hodnotit přímo uživatelé obalů dle příslušené soutěžní kategorie, postoupilo šestnáct obalů s nejvyšším bodovým hodnocením. Marketingový výzkum přímo u uživatelů obalů bude zajišťovat agentura Nielsen.

Kategorie Spotřebitelské obaly

Porotu zaujal obal Farmářských polévek Vitana v podobě papírového sáčku s transparentním okénkem. Do finále poslala i atypické obaly sýrů Kapucín Olivier s hliníkovými víčky, kolekci reliéfních vinných etiket řady Terroire, dárkové balení pro vína od firmy Forlit a stohovatelný Smart Box, který je možné například v kufru auta uchytit suchým zipem.

Kategorie Multipacky

V této kategorii se do finále probojovaly jen obaly na alkohol. Konkrétně dárkový obal pro pivovar Ferdinand na šest lahví s možností vyloupnout podtácky, dále multipack na pivo Šariš připomínající retrovůz Citroën a dárkové balení ginu Hendrick’s s prémiovým mixérem Fever Tree.

Kategorie Skupinových obalů

Komisi zaujala krabice se stopperem (vlaječkou) pro limitovanou edici cukrovinky „Moja kokosová“, dále automatický stojan Sprint Systém s patentově chráněným snadným skládáním a do finále postoupil i POS stojan pro Intersnack s vyměnitelnými komiksovými bublinami na bočnicích.

Kategorie Přepravních obalů

Naději na vítězství má obal pro fixaci tiskového válce Irisa, dále pětivrstvá fólie PowerFlex Stratos Quality o tloušťce pouhých 11 mikronů, postoupily i dřevěný obal na ložiska větších rozměrů s inovativním nastavením hodnoty upínacího rozpětí, třetí generace transportního obalu na světlomet Koito a voštinová paleta pro přepravu částí motoru.

Vítěz bude na podzim

Odměnou pro vítězné obaly v každé kategorii bude propagace u mediálních partnerů, diplom a trofej. Vítězové dále dostanou licenci na používání loga soutěže na obalech.

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže a předání ocenění proběhne 13. října 2016 v rámci čtvrtého ročníku českého a slovenského obalového kongresu OBALKO.

Porota poctivě zhodnotila každý přihlášený obal.

Foto: ATOZ Packaging

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)