Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Restaurace, hotely a módu chceme levně

Slevové portály jsou v současnosti opravdu rozšířeným prostředkem pro nákup nejrůznějšího zboží či služeb na internetu. Alespoň jednou již přes slevový portál nakoupilo 64 procent internetové populace, přičemž mnohočetnou zkušenost má desetina, a to spíše ženy. Bezkonkurenčně nejznámějším portálem je Slevomat, spontánně ho uvedly dvě třetiny dotázaných, častěji mladí lidé do 30 let. Dále Pepa, Skrz, Slevín. Slevomat je rovněž nejvyužívanější, následuje Pepa, Vykupto a Hyperslevy. Na slevových portálech je největší zájem o kategorii jídlo a gastronomie (30 % už koupilo), což je typické hlavně pro obyvatele Prahy a dalších velkoměst. Dále se nakupují pobyty a dovolené v ČR (28 %), móda, oblečení, doplňky (26 %, spíše ženy). Následují kategorie jako kultura a zábava (23 %), péče o tělo – masáž, wellness (23 %), kosmetika, drogerie (17 %), pobyt a dovolená v zahraničí (14 %) atd. Celkově platí, že víc nakupují ženy a střední věkové kategorie, 30-45 let.

Naprostá většina uživatelů slevových portálů (83 %) je s nimi spokojena. Špatnou zkušenost má pouze šest procent nakupujících, jde např. o nedodržení termínu dodání zboží či o nekvalitní zboží. Nedůvěra a strach z podvodu jsou hlavními důvody pro ty, kteří slevové portály zásadně odmítají, což je necelá pětina internetové populace (17 %).

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)