Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama přímá jako sami Ostraváci

Ostrava se mění a stoupá vzhůru. Abyste ani vy nezůstali u země, je důležité umět na sebe dobře upozornit. Vhodným řešením mohou být nové reklamní plochy podél silnic. Známe to všichni: jedeme do práce, cesta je ucpaná, posouváme se metr po metru, a tak hledáme kolem sebe cokoliv, co bude zajímavější než registrační značka auta před námi. A najednou tam je něco, co nás zaujme, pobaví i informuje: ova banner.

„Chtěli jsme využít lelkování řidičů,“ říká se smíchem jednatel ova media Petr Bašek a dodává: „V zácpách nebo na komunikacích, kde je dobrá přehlednost a ještě ideálně padesátikilometrová rychlost, jsme využili sloupy veřejného osvětlení pro umístění banneru s reklamou.“ Reklamní plachta je ve výšce 2,2 metru na jednoduché konstrukci, a sdělení se tak ocitá v zorném poli řidiče.

„Pokud je navíc banner umístěn opakovaně v sérii za sebou, dostaví se primární efekt ova banneru. Ten lze dále umocnit využitím kreativního myšlení při tvorbě grafického sdělení, například s ohledem na reálné umístění v terénu, případně plánováním dvou- a vícefázových na sebe navazujících kampaní,“ doplňuje Bašek.

Reklama
ČEZ

Ova banner na Místecké ulici v Ostravě – kampaň pojišťovny Direct.
Foto: ova media

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)