Ochutnejte jedlou mlhu, láká účastníky konferencí firma tří mladých Britů

Porotu britských Event Awards loni okouzlila trojice nadšenců, kteří jí předvedli inovativní metodu, jak oživit konferenční catering. Místo táců s jídlem a kávovarů rozmisťují stojany s kovovými koulemi, které provokují chuťové buňky návštěvníků. Line se z nich totiž jedlá mlha.

Více než dvě stě příchutí

Na první pohled vynález připomíná zvlhčovač vzduchu. Také se kolem něj vytváří efektní mlha, ale tuhle je možné nasát brčkem, takže se po patře rozlije nezaměnitelná chuť dezertů, ovoce nebo třeba alkoholu, aniž by přitom člověk skutečně něco jedl. V nabídce je přes dvě stě příchutí od jablečného štrúdlu po banánový koktejl. S nápadem přišel majitel firmy Charlie Harry Francis, který s ochucenými mlhami začal experimentovat poprvé před pěti lety. „Jsem takový Willy Wonka zkřížený s Albertem Einsteinem,“ říká o sobě mladý Brit, který své firmě dal trefný název Lick Me, I’m Delicious.

Maximální chuť, ale nulové kalorie. Princip koulí umožňuje vyrobit mlhu prakticky z jakékoliv potraviny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia