Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ochutnejte jedlou mlhu, láká účastníky konferencí firma tří mladých Britů

Porotu britských Event Awards loni okouzlila trojice nadšenců, kteří jí předvedli inovativní metodu, jak oživit konferenční catering. Místo táců s jídlem a kávovarů rozmisťují stojany s kovovými koulemi, které provokují chuťové buňky návštěvníků. Line se z nich totiž jedlá mlha.

Více než dvě stě příchutí

Na první pohled vynález připomíná zvlhčovač vzduchu. Také se kolem něj vytváří efektní mlha, ale tuhle je možné nasát brčkem, takže se po patře rozlije nezaměnitelná chuť dezertů, ovoce nebo třeba alkoholu, aniž by přitom člověk skutečně něco jedl. V nabídce je přes dvě stě příchutí od jablečného štrúdlu po banánový koktejl. S nápadem přišel majitel firmy Charlie Harry Francis, který s ochucenými mlhami začal experimentovat poprvé před pěti lety. „Jsem takový Willy Wonka zkřížený s Albertem Einsteinem,“ říká o sobě mladý Brit, který své firmě dal trefný název Lick Me, I’m Delicious.

Maximální chuť, ale nulové kalorie. Princip koulí umožňuje vyrobit mlhu prakticky z jakékoliv potraviny.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)