S novými trendy holistického krmiva pro domácí zvířata se tato strava může stávat významnou položkou v rodinných rozpočtech. Více než dvě třetiny internetové populace přitom mají nějakého domácího mazlíčka, častěji to jsou domácnosti s příjmem nad 20 tisíc Kč a lidé bydlící v menších městech. Co se týká druhů mazlíčků, pes a kočka jsou oblíbené stálice, neboť psa má necelá polovina internetové populace, čtvrtina zase kočku, která je populárnější zejména u žen.
Majitelé domácích mazlíčků nakupují krmivo nejčastěji ve specializovaných kamenných obchodech s chovatelskými potřebami, alespoň občas zde nakupuje většina majitelů domácích zvířat (89 %), o trochu méně využívají k nákupu krmiva supermarkety (72 %). V drogerii nebo na internetu nakupuje krmivo polovina majitelů domácích mazlíčků. Řada z nich značku krmiva mění, nicméně majitelé psů řadí mezi oblíbené značky Brit a Pedigree, majitelé koček zase zmiňují nejčastěji Whiskas, Purinu a Kitekat.
Útrata za krmení pro mazlíčky je pro pětinu internetové populace vyšší než 500 Kč měsíčně, nicméně výše útraty závisí samozřejmě na druhu zvířete, majitelé psů zaplatí za krmivo nejvíce, jen o trochu méně utratí majitelé koček. Naopak majitelé hlodavců zaplatí za krmivo nejméně.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.