Reklama
Megaboard

Míň vlastního obsahu a víc sdílení

Dnes se podíváme, k čemu lidé nejvíce sociální sítě využívají, jaký obsah sdílejí a co z toho plyne pro komunikaci na sociálních médiích. Z grafu je zřejmé, že sociální sítě lidé vnímají především jako nástroj pro udržování kontaktu s přáteli. Takto je vnímá téměř devět z deseti respondentů. Téměř dvě třetiny pak na sociálních sítích sdílejí své fotografie/videa, více než polovina potom aktualizuje své statusy a sdílí on-line obsah. Polovina respondentů potom využívá sociální sítě pro organizace a sledování různých událostí. Jen zhruba čtvrtina deklaruje, že sociální sítě využívá k účasti v soutěžích nebo ke sledování stránek značek a celebrit.

Zdeňka Zlatušková, head of social media, OMG, k tomu dodává: „Dle našich zkušeností aktuálně dochází k jistému odklonu od tvorby vlastního obsahu směrem ke sdílení obsahu z jiných zdrojů – webů, zpravodajských serverů atd. Uživatelé se tak stále častěji setkávají na sociálních sítích s profesionálním obsahem.“ To samozřejmě klade větší nároky na obsah vytvářený značkami, a to nejen z hlediska kvality, ale i relevance, protože jak jsme viděli v předchozím článku, relevance je jedním z klíčových faktorů při rozhodnutí pro sdílení.

V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále