Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Míň vlastního obsahu a víc sdílení

Dnes se podíváme, k čemu lidé nejvíce sociální sítě využívají, jaký obsah sdílejí a co z toho plyne pro komunikaci na sociálních médiích. Z grafu je zřejmé, že sociální sítě lidé vnímají především jako nástroj pro udržování kontaktu s přáteli. Takto je vnímá téměř devět z deseti respondentů. Téměř dvě třetiny pak na sociálních sítích sdílejí své fotografie/videa, více než polovina potom aktualizuje své statusy a sdílí on-line obsah. Polovina respondentů potom využívá sociální sítě pro organizace a sledování různých událostí. Jen zhruba čtvrtina deklaruje, že sociální sítě využívá k účasti v soutěžích nebo ke sledování stránek značek a celebrit.

Zdeňka Zlatušková, head of social media, OMG, k tomu dodává: „Dle našich zkušeností aktuálně dochází k jistému odklonu od tvorby vlastního obsahu směrem ke sdílení obsahu z jiných zdrojů – webů, zpravodajských serverů atd. Uživatelé se tak stále častěji setkávají na sociálních sítích s profesionálním obsahem.“ To samozřejmě klade větší nároky na obsah vytvářený značkami, a to nejen z hlediska kvality, ale i relevance, protože jak jsme viděli v předchozím článku, relevance je jedním z klíčových faktorů při rozhodnutí pro sdílení.

V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)