Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Láska na první ochutnání. Knorr seznámil dvojice u jídla

Jaké jídlo máte rádi? A chodili byste s někým, protože má stejné chutě? Značka Knorr z koncernu Unilever se to rozhodla vyzkoušet ve Velké Británii. Vytvořila on-line dotazník, ze kterého vzešly „chuťové profily“ jednotlivých účastníků. Vyplnilo ho 12 tisíc lidí. Naprostá většina souhlasila s tvrzením, že je více přitahují lidé, kterým chutná stejné jídlo. Třetina účastníků prohlásila, že by je naštvalo, kdyby jim protějšek na rande byť z dobré vůle objednal něco, co jim nechutná. Pětina ovšem připustila, že by snědli i něco, co normálně nemají rádi, aby udělali dojem na potenciálního partnera. Několik jedinců Knorr pozval na rande naslepo, kde jim připravil jejich oblíbenou večeři. Aktéři pokusu se nikdy předtím neviděli, jen měli společně ochutnávat a vzájemně se krmit se zavázanýma očima. Výsledek? Ano, byla z toho láska.

 

Video publikované na YouTube a na Facebooku má na kontě dohromady 60 milionů zhlédnutí. Film natočila agentura Mullen Lowe. Režie se ujala Tatia Pilieva, kterou před dvěma lety proslavilo virální video First Kiss pro oděvní značku Wren.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)