Reklama
Megaboard

Lajky, sdílení a hashtagy jako zdroj potravin

Americký obchodní řetězec Walmart chtěl upozornit na sociální situaci rodin, které si nemohou dovolit pravidelné teplé jídlo, protože na něj nemají peníze. Dovedlo ho k tomu zjištění, že podle statistik hladoví každý sedmý Američan. Takoví lidé pak spoléhají na potravinové banky sdružené v alianci Feeding America. Walmart se tedy spojil s největšími výrobci potravin (mj. Campbell, Kellogg’s, Kraft Heinz nebo Pepsi) a společně s nimi spustil na konci března měsíční kampaň „Fight Hunger, Spark Change“. Kromě určitého podílu z ceny každého prodaného výrobku zapojených výrobců se rozhodl přispět i originální on-line formou. Vyzval své fanoušky, aby sdíleli a lajkovali informace o projektu a používali hashtag #FightHunger. Za každou jednu takovou akci se na konto přičetlo 90 centů, což stačí na 10 jídel pro potřebné.

Cílem bylo do 25. dubna dosáhnout daru ve výši tří milionů dolarů. Polovinu dal Walmart předem, druhou generovali uživatelé aktivitou na sítích. Aktivitu představilo video se školáky balícími potraviny pro chudé. Na Facebooku a YouTube dosáhlo patnácti milionů zobrazení.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále