Tisíce, či spíše stovky prodaných kusů. To byla ještě nedávná realita Pražského deníku. Vydavatelství Vltava-Labe-Press chce stávající situaci změnit. Kromě rebrandingu periodika doprovází relaunch Pražského deníku také všudypřítomná kampaň, která zároveň funguje jako prodejní místo. Podobně zkoušeli „spasit“ tisk i v Rakousku. Povede se to v Praze?
„Lavička je stejně už tak volezlá, že by na ní nikdo neseděl. Tak na ni dáme plakát. Hm. Ten plakát už je stejně tak volezlej, že nikoho neupoutá. Tak tam přidáme ještě stojánek na noviny.“ Umaštěnost českého urbanismu v praxi. A pak se máme divit, že lidi nemají reklamu rádi.
Matouš Fridrich, creative director, Triad Advertising
Už několik dní si lámu hlavu nad tím, jakým způsobem se sedí na místě, kde vyčnívá pokladnička. A headline „Nejlepší v Praze“ se týká té lavičky?
Jan Marcinek, senior copywriter, Zaraguza