Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kupuj noviny v pytli?

Tisíce, či spíše stovky prodaných kusů. To byla ještě nedávná realita Pražského deníku. Vydavatelství Vltava-Labe-Press chce stávající situaci změnit. Kromě rebrandingu periodika doprovází relaunch Pražského deníku také všudypřítomná kampaň, která zároveň funguje jako prodejní místo. Podobně zkoušeli „spasit“ tisk i v Rakousku. Povede se to v Praze?

„Lavička je stejně už tak volezlá, že by na ní nikdo neseděl. Tak na ni dáme plakát. Hm. Ten plakát už je stejně tak volezlej, že nikoho neupoutá. Tak tam přidáme ještě stojánek na noviny.“ Umaštěnost českého urbanismu v praxi. A pak se máme divit, že lidi nemají reklamu rádi.

Matouš Fridrich, creative director, Triad Advertising

Reklama
ČEZ

Už několik dní si lámu hlavu nad tím, jakým způsobem se sedí na místě, kde vyčnívá pokladnička. A headline „Nejlepší v Praze“ se týká té lavičky?

 

Jan Marcinek, senior copywriter, Zaraguza


Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)