Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Japonská agentura naučila mobily sborově zpívat. Propagovala rozmanitost Androidu

Vypadá to jako běžný regál v prodejně elektroniky. Spousta mobilů a tabletů, jejichž funkce už považujeme za samozřejmost. Ale pak se ozve Óda na radost a na tři sta telefonech se rozvlní animované postavičky. Právě jste se stali součástí obřího představení, které upozorňuje na schopnosti zařízení se systémem Android.

Dirigentem v obchoďáku

Tuto doslova mobilní instalaci připravily japonské reklamní agentury Dentsu a Kaibutsu přímo ve spolupráci s tamní pobočkou Googlu, kterému systém Android patří. Telefonní chorál kreativci umístili na podestu schodiště v obchodním domě na tokijské nákupní třídě Omotesandó. Displeje všech zařízení zobrazovaly figurky vygenerované pomocí aplikace Androidify, ve které si mohou uživatelé vytvořit svého kresleného dvojníka.

Nejodvážnější kolemjdoucí se mohli zapojit do reklamní akce jako dirigenti. Telefony byly totiž seskupeny podle výšky a hloubky „hlasu“. V samotném regálu pak byl zabudován pohybový senzor, který aktivoval tu část „sboru“, jež odpovídala pohybům zákazníka. „Dirigenti“ z lidu si pak za svůj výkon odnášeli jako dárek tričko s logem zeleného robota. Celá akce podporovala slogan operačního systému Android od Googlu, který by se dal volně přeložit jako „Spolu, ale různorodí“. Svérázná interaktivní výstava trvala čtyři dny.

Reklama
Know

Chytře vymyšlená propagace navíc Googlu zajistila velké mediální pokrytí nejenom v japonských, ale i světových médiích, která přejímala také ukázkové video z přípravy telefonů pro expozici. Nápad dosáhl na bronzovou příčku v kategorii „Branded Entertainment“ na cenách Spikes Asia. Tržní podíl telefonů s Androidem se zvýšil o deset procent.

Sbor mobilních telefonů předvedl na přání kromě Ódy na radost i lidové japonské, americké a francouzské písně.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)