Hokejoví fanoušci musí účast Jaromíra Jágra na letošním mistrovství světa oželet. Jeho sponzor, firma Huawei, jim jeho absenci kompenzuje. Umístila totiž vizuál s hokejistou do pražského metra. Tím dala jasně najevo, že s hvězdou Floridy jako svým ambasadorem jasně počítá i nadále. Jágrova epizodní „nevěra“ s produktem od Applu je zapomenuta. Není se čemu divit. Podle výzkumu Celebrity monitor pražské VŠE je Jágr pro 83 procent respondentů vhodný jako reprezentant nějaké značky.
Pohled Jaromíra je elektrizující a pronikavý a v rámci zvoleného média okouzlí na eskalátoru nejednu fanynku. Nový Huawei má také dvě čočky, tak proč nepoužít i dva Jardy? A klidně i černobíle! Kreativa zachycuje podstatu vkusu Jardovi blízkého.
Pavol Lukáč key account manažer nových médií, Seznam.cz
Před týdnem jsem s obdivem zhlédl making-off video na novou reklamu Klenotů a ocenil, že je Jaromír nejen skvělý hokejista. Několik dní nato vyšla tato outdoorová kampaň, kterou jel snad Jágr fotit rovnou z natáčení pro Klenoty. Nebo ledaže by začalo Huawei prodávat i v síti Klenotů?
Bob Tetiva, client service director, Brainz