Hokejové MS se bez Jágra letos obejde, reklama ne

Hokejoví fanoušci musí účast Jaromíra Jágra na letošním mistrovství světa oželet. Jeho sponzor, firma Huawei, jim jeho absenci kompenzuje. Umístila totiž vizuál s hokejistou do pražského metra. Tím dala jasně najevo, že s hvězdou Floridy jako svým ambasadorem jasně počítá i nadále. Jágrova epizodní „nevěra“ s produktem od Applu je zapomenuta. Není se čemu divit. Podle výzkumu Celebrity monitor pražské VŠE je Jágr pro 83 procent respondentů vhodný jako reprezentant nějaké značky.

Pohled Jaromíra je elektrizující a pronikavý a v rámci zvoleného média okouzlí na eskalátoru nejednu fanynku. Nový Huawei má také dvě čočky, tak proč nepoužít i dva Jardy? A klidně i černobíle! Kreativa zachycuje podstatu vkusu Jardovi blízkého.

Pavol Lukáč key account manažer nových médií, Seznam.cz

Před týdnem jsem s obdivem zhlédl making-off video na novou reklamu Klenotů a ocenil, že je Jaromír nejen skvělý hokejista. Několik dní nato vyšla tato outdoorová kampaň, kterou jel snad Jágr fotit rovnou z natáčení pro Klenoty. Nebo ledaže by začalo Huawei prodávat i v síti Klenotů?

Bob Tetiva, client service director, Brainz

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia