Reklama
Megaboard

Hokejové MS se bez Jágra letos obejde, reklama ne

Hokejoví fanoušci musí účast Jaromíra Jágra na letošním mistrovství světa oželet. Jeho sponzor, firma Huawei, jim jeho absenci kompenzuje. Umístila totiž vizuál s hokejistou do pražského metra. Tím dala jasně najevo, že s hvězdou Floridy jako svým ambasadorem jasně počítá i nadále. Jágrova epizodní „nevěra“ s produktem od Applu je zapomenuta. Není se čemu divit. Podle výzkumu Celebrity monitor pražské VŠE je Jágr pro 83 procent respondentů vhodný jako reprezentant nějaké značky.

Pohled Jaromíra je elektrizující a pronikavý a v rámci zvoleného média okouzlí na eskalátoru nejednu fanynku. Nový Huawei má také dvě čočky, tak proč nepoužít i dva Jardy? A klidně i černobíle! Kreativa zachycuje podstatu vkusu Jardovi blízkého.

Pavol Lukáč key account manažer nových médií, Seznam.cz

Před týdnem jsem s obdivem zhlédl making-off video na novou reklamu Klenotů a ocenil, že je Jaromír nejen skvělý hokejista. Několik dní nato vyšla tato outdoorová kampaň, kterou jel snad Jágr fotit rovnou z natáčení pro Klenoty. Nebo ledaže by začalo Huawei prodávat i v síti Klenotů?

Bob Tetiva, client service director, Brainz

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále