Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hokejové MS se bez Jágra letos obejde, reklama ne

Hokejoví fanoušci musí účast Jaromíra Jágra na letošním mistrovství světa oželet. Jeho sponzor, firma Huawei, jim jeho absenci kompenzuje. Umístila totiž vizuál s hokejistou do pražského metra. Tím dala jasně najevo, že s hvězdou Floridy jako svým ambasadorem jasně počítá i nadále. Jágrova epizodní „nevěra“ s produktem od Applu je zapomenuta. Není se čemu divit. Podle výzkumu Celebrity monitor pražské VŠE je Jágr pro 83 procent respondentů vhodný jako reprezentant nějaké značky.

Pohled Jaromíra je elektrizující a pronikavý a v rámci zvoleného média okouzlí na eskalátoru nejednu fanynku. Nový Huawei má také dvě čočky, tak proč nepoužít i dva Jardy? A klidně i černobíle! Kreativa zachycuje podstatu vkusu Jardovi blízkého.

Pavol Lukáč key account manažer nových médií, Seznam.cz

Reklama
MMcite

Před týdnem jsem s obdivem zhlédl making-off video na novou reklamu Klenotů a ocenil, že je Jaromír nejen skvělý hokejista. Několik dní nato vyšla tato outdoorová kampaň, kterou jel snad Jágr fotit rovnou z natáčení pro Klenoty. Nebo ledaže by začalo Huawei prodávat i v síti Klenotů?

Bob Tetiva, client service director, Brainz

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)