Reklama
Megaboard

GE Money vydá na rebranding až 200 milionů za dva měsíce

Finanční dům GE Money na svůj rebranding na Moneta Money Bank vydá 150 až 200 milionů korun. V souvislosti s nadcházejícím vyčleněním ze společnosti GE prostřednictvím prodeje na pražské burze to oznámil v materiálech určených svým budoucím akcionářům.

K oficiálnímu přejmenování GE Money na Moneta Money Bank došlo k 1. květnu 2016, přejmenování poboček, bankomatů a dalších předmětů nastane postupně v průběhu května a června.

„Rebranding může mít krátkodobý vliv na povědomí o naší značce, který bychom však měli minimalizovat prostřednictvím silných marketingových aktivit,“ uvádí se v materiálu.

Doprovázet jej tedy bude celostátní kampaň zaměřená na celou řadu cílových skupin – stávající i budoucí zákazníky, vkladatele, obchodníky, prodejce automobilů, makléře, poskytovatele kreditních karet, on-line affiliate partnery, dodavatele i investory. Kampaň poběží zejména v outdooru, tisku a na webu, banka nevylučuje ani televizi a rozhlas.

Zmiňovaných 150 až 200 milionů korun by mělo být na rebranding vydáno jen „v první polovině tohoto roku“, tedy za pouhé dva měsíce.

Tisková mluvčí GE Milada Veselá k dotazu na čistě mediální výdaje uvedla pouze to, že v době přípravy provotního úpisu akcií nelze sdělovat větší detaily než ty, které jsou uvedeny v materiálech dostupných všem potenciálním investorům.

Oslovení mediální odborníci MAM každopádně potvrdili, že tato obrovská částka určitě nepůjde jen na nákup médií, ale i na rebranding poboček, firemních materiálů apod.

„Kampaň komunikující rebranding společnosti si vyžádá nezanedbatelné náklady, mělo by jít až o polovinu víc, než ve stejném časovém období utrácejí lídři segmentu. Vydat však na kampaň 200 milionů – třeba i v ceníkových cenách -, to by bylo značně kontraproduktivní. Lidi by to prostě obtěžovalo,“ vysvětluje mediální poradce Petr Majerik.

Peněžní ústav oznámil záměr vstoupit na pražskou burzu letos 11. dubna. Jeho dosavadní vlastník, americký koncern GE, se z bankovního sektoru úplně stahuje, a z názvu banky tak musí zmizet právě tato dvě písmena.

Banka původně hledala jméno i v anketě mezi svými klienty, ale nakonec vyhrála jiná varianta. Moneta byla antická bohyně paměti a vzpomínek, v jejímž chrámu se razily mince. Od jejího jména je odvozeno mnoho cizojazyčných názvů pro měnu.

Foto: GE Money Bank

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále