Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fénix pro Mediaforce a Boomerang

Vydavatelství firemních titulů Boomerang Publishing a Mediaforce získala nejvíc ocenění v letošním – třetím – ročníku soutěže Fénix content marketing.

Boomerang získal cenu za spotřebitelský časopis, který připravuje pro automobilovou značku VW, časopis Ikona, který vydává pro Swiss Life Select ČR, jednorázovou publikaci pro Atrium Flora a zvláštní ocenění za dlouhodobý přínos za webovou verzi zákaznického měsíčníku společnosti Vodafone Čilichili.

Mediaforce ze skupiny Astron bodovalo v kategorii spotřebitelských časopisů s tituly, které připravuje pro Mazdu a společnost Parket Atelier. Za Mazda Revue a Audi magazín získalo ještě zvláštní ocenění.

Reklama
ČEZ

Ani jeden z těchto dvou tradičních lídrů trhu firemních magazínů ovšem se svými tituly v žádné kategorii nezvítězil.

Dvakrát v soutěži uspěli internetový prodejce oblečení Zoot, poradenská společnost KPMG a agentura Konektor Social. Zoot s loňskou podzimní kampaní #zazitveci vyhrál v kategorii on-line content kampaň a se svým profilem ovládl instagramovou kategorii.

Konektor Social v on-linu získal první místa za video k uvedení seriálu Živí mrtví pro stanici AMC a za youtubovou kampaň značky Milka společnosti Mondelez. KPMG s měsíčníkem Marwick zvítězila v kategorii B2C časopisů, zatímco její zaměstnanecký titul Echo se umístil na druhém místě.

Třikrát se na pódiu objevila Kateřina Kadlecová, ředitelka výrobce vířivek Usspa, který získal nejen dvě druhá místa v kategorii jednorázových médií, ale za svůj lifestylový magazín Bublinky dostal i cenu České marketingové společnosti.

Nejlepší webové stránky připravila podle 41 porotců soutěže pro projekt Českovdatech.cz agentura Dark Side. V kategorii B2C časopisů byl nejlepší zavedený magazín Vlastní cestou Rodinného pivovaru Bernard, kategorii zaměstnaneckých časopisů vyhrál interní titul Komerční banky Journal, který pro KB připravuje společnost Corporate Publishing.

Nejlepší zaměstnanecké noviny se zřejmě dělají na severu Moravy. Zatímco Týdeník Horník, který pro OKD vydává společnost R Media, zvítězil, na druhé příčce se umístila Jednička, vlastní zaměstnanecké noviny společnosti ArcelorMittal Ostrava. Nejlepší časopisy státní správy vydává pod názvem Statistika & My opět Český statistický úřad Praha, nejlepší krajské noviny dělá pro Krajský úřad Kraje Vysočina už zmiňovaná R Media spadající pod mediální dům Economia, který je i vydavatelem týdeníku MAM.

V kategorii jednorázových médií zvítězily magazín Příběhy úspěchu vydavatelství Business Media CZ, kalendář věnovaný Janu Kaplickému, který vydala Presco Group, a katalog Green Design for a Better Future společnosti Respiro.

Odborná porota soutěže, kterou pořádá agentura Freya CZ, rozdala celkem 30 cen, jednu cenu udělovala ČMS, šest dalších zvláštních ocenění pak udělovala porota tvůrců.

Mottem třetího ročníku soutěže Fénix content marketing byla „budoucnost“. Ovšem s podtitulem „bez doteku lidské ruky je technologie bezcenná“.

Porota soutěže Fénix nehodnotí jen vzhled nebo investice do fotografií, ale i koncepci a kvalitu textů, což podle organizátorů „dává šanci i projektům s menšími rozpočty“.

Foto: Freya CZ

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)