Chytrá Horákyně: Zaplo. Tak to je vážně velká psina

„Jsem z těch, kteří hodně zvažují, co a jakou formou propagovat,“ tvrdí o sobě bývalá hvězda televize Nova, nízkorozpočtový kuchař Láďa Hruška. Zřejmě proto propaguje v televizním spotu půjčky společnosti Zaplo.

„Zaplo? Nezaplo?“ zkoumá mikrovlnku a pak oznamuje psovi: „Dnes budou kůžičky,“ a divákům, že jim firma půjčí zadarmo. Co už neoznamuje nikomu, je fakt, že v případě každé další půjčky společnost Zaplo účtuje neuvěřitelných 279 procent úroků a celkové náklady (RPSN) činí šílených 1141 procent.

Tak to je vážně velká psina. Výše zmíněné představuje lichvu nejhoršího řádu a ten, kdo svoji popularitu propůjčuje k oškubávání naivních televizních diváků, by měl chodit kanálem.

Tvrdit k tomu o sobě, že své angažmá „hodně zvážil“, je naprosté chucpe. Láďovi to zjevně nezaplo.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk