„Jsem z těch, kteří hodně zvažují, co a jakou formou propagovat,“ tvrdí o sobě bývalá hvězda televize Nova, nízkorozpočtový kuchař Láďa Hruška. Zřejmě proto propaguje v televizním spotu půjčky společnosti Zaplo.
„Zaplo? Nezaplo?“ zkoumá mikrovlnku a pak oznamuje psovi: „Dnes budou kůžičky,“ a divákům, že jim firma půjčí zadarmo. Co už neoznamuje nikomu, je fakt, že v případě každé další půjčky společnost Zaplo účtuje neuvěřitelných 279 procent úroků a celkové náklady (RPSN) činí šílených 1141 procent.
Tak to je vážně velká psina. Výše zmíněné představuje lichvu nejhoršího řádu a ten, kdo svoji popularitu propůjčuje k oškubávání naivních televizních diváků, by měl chodit kanálem.
Tvrdit k tomu o sobě, že své angažmá „hodně zvážil“, je naprosté chucpe. Láďovi to zjevně nezaplo.