Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Zaplo. Tak to je vážně velká psina

„Jsem z těch, kteří hodně zvažují, co a jakou formou propagovat,“ tvrdí o sobě bývalá hvězda televize Nova, nízkorozpočtový kuchař Láďa Hruška. Zřejmě proto propaguje v televizním spotu půjčky společnosti Zaplo.

„Zaplo? Nezaplo?“ zkoumá mikrovlnku a pak oznamuje psovi: „Dnes budou kůžičky,“ a divákům, že jim firma půjčí zadarmo. Co už neoznamuje nikomu, je fakt, že v případě každé další půjčky společnost Zaplo účtuje neuvěřitelných 279 procent úroků a celkové náklady (RPSN) činí šílených 1141 procent.

Tak to je vážně velká psina. Výše zmíněné představuje lichvu nejhoršího řádu a ten, kdo svoji popularitu propůjčuje k oškubávání naivních televizních diváků, by měl chodit kanálem.

Reklama
Know

Tvrdit k tomu o sobě, že své angažmá „hodně zvážil“, je naprosté chucpe. Láďovi to zjevně nezaplo.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)