Chytrá Horákyně: Věra 1414 a její silný lidský příběh

Kauza 1414 zahýbala českým Facebookem. Toto číslo totiž měla herečka Věra v castingu na točení porna. Což by nebylo nic tak zvláštního, kdyby zároveň nehrála i upravenou lékárnici v reklamě lékáren Dr. Max. Novinář Michael Skřivan, který na to přišel, v tom Věru pěkně vymáchal. A lékárna Dr. Max zatím na svých FB stránkách všechny komentáře na téma 1414 „statečně“ maže.

Udělal Skřivan dobře? Z pohledy Věry určitě ne. Pěkně jí tím zkazil kšeft a možná i život. Ale zase třeba zachránil nějakou jinou holku, která si o tom přečte a dojde jí, že nechat se točit na porno castingu nahá je zatraceně blbý nápad, který se jednou může pěkně vymstít.

A lékárny Dr. Max? Značka by přece nejlíp udělala, kdyby se za Věru postavila a nevyhodila ji. Tak silný lidský příběh! Tolik slziček dojetí! A tolik solidárních dojatých zákaznic v lékárnách Dr. Max!

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia