Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Pepsi vymyslela 600 vlastních smajlíků

Plechovky a lahve limonády Pepsi včetně variant Max a Light od minulého týdne začalo zdobit 600 různých smajlíků, které si firma nechala patentovat v rámci aktuální globální kampaně Řekni to s Pepsi. Motivy smajlíků se objeví i na různých reklamních předmětech a místech. Návrhář Jeremy Scott pro Pepsi navrhl i zvláštní řadu barevných slunečních brýlí PepsiMoji, vizuály nafotil mimo jiné zavedený módní fotograf Ben Watts. Kampaň začala v Austrálii, Kanadě, Indii, Mexiku, Rusku a Thajsku, do dalších zemí včetně domovských Spojených států se rozšíří v průběhu letošního roku. Všechny smajlíky vytvořené v rámci kampaně jsou ke stažení i přes aplikaci PepsiMoji Keyboard pro iOS a Android.

Barevné brýle vymyslel pro Pepsi Jeremy Scott, vizuály nafotil Ben Watts.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)