9. Pepsi vymyslela 600 vlastních smajlíků

Plechovky a lahve limonády Pepsi včetně variant Max a Light od minulého týdne začalo zdobit 600 různých smajlíků, které si firma nechala patentovat v rámci aktuální globální kampaně Řekni to s Pepsi. Motivy smajlíků se objeví i na různých reklamních předmětech a místech. Návrhář Jeremy Scott pro Pepsi navrhl i zvláštní řadu barevných slunečních brýlí PepsiMoji, vizuály nafotil mimo jiné zavedený módní fotograf Ben Watts. Kampaň začala v Austrálii, Kanadě, Indii, Mexiku, Rusku a Thajsku, do dalších zemí včetně domovských Spojených států se rozšíří v průběhu letošního roku. Všechny smajlíky vytvořené v rámci kampaně jsou ke stažení i přes aplikaci PepsiMoji Keyboard pro iOS a Android.

Barevné brýle vymyslel pro Pepsi Jeremy Scott, vizuály nafotil Ben Watts.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345