Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Na Sabre Awards uspěli jen Slováci

Environmentální projekt Kamenné srdce slovenských agentur ASA Slovakia a Dynamic Relations 2000 zvítězil v podkategorii Východní Evropa v mezinárodní soutěži public relations Sabre Awards pro oblast EMEA. Platinové ocenění za vůbec nejlepší komunikační projekt v tomto odvětví získala divize Purina Petcare společnosti Nestlé a její agentura Weber Shandwick za kampaň Follow Felix. Titul Firma roku obdržela německá Telefónica Germany, „šéfem roku“ byl jmenován Ronan Dunne z britského operátora O2, nejlepší výzkumný a plánovací projekt provedly společnosti Unity a vInspired a nejlepší využití dat společně předvedly norské ministerstvo zdravotnictví a jeho agentura Burson-Marsteller Oslo.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)