9. Na Sabre Awards uspěli jen Slováci

Environmentální projekt Kamenné srdce slovenských agentur ASA Slovakia a Dynamic Relations 2000 zvítězil v podkategorii Východní Evropa v mezinárodní soutěži public relations Sabre Awards pro oblast EMEA. Platinové ocenění za vůbec nejlepší komunikační projekt v tomto odvětví získala divize Purina Petcare společnosti Nestlé a její agentura Weber Shandwick za kampaň Follow Felix. Titul Firma roku obdržela německá Telefónica Germany, „šéfem roku“ byl jmenován Ronan Dunne z britského operátora O2, nejlepší výzkumný a plánovací projekt provedly společnosti Unity a vInspired a nejlepší využití dat společně předvedly norské ministerstvo zdravotnictví a jeho agentura Burson-Marsteller Oslo.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345