9. Hvězdou 3D reklamy jsou náramky PIN on

V rámci veletrhu Reklama Polygraf proběhlo vyhlášení výsledků 16. ročníku soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy. Asociace POPAI CE ve spolupráci s MIP Group ocenily předměty v 16 soutěžních kategoriích. Absolutním vítězem se staly dětské silikonové PIN on náramky pro společnost Bonduelle od Silic Média. Bonduelle použila v roce 2015 náramky do projektu Bondíkmánie, který je součástí věrnostního programu Škola plná zdraví. Cenu Inovace roku získala Samolepka svítící od společnosti Sprint trading, která posloužila k prosvícení lahve Frisco. Ve speciální kategorii Reklamní předmět třetího milénia zvítězila pomůcka Levá pravá od Jaroslava Jerhota, která pomáhá dětem s obouváním.

Sběratelské náramky od Bonduelle měly děti motivovat k tomu, aby ve školní jídelně upřednostňovaly zeleninová jídla.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist