8. Young Lions: Úspěch pro týmy Liftaga a Fallonu

Týmy společnosti Liftago a agentury Fallon vyhrály první dvě ze čtyř kategorií soutěže Young Lions, která pošle nejlepší kreativce do 30 let na festival do Cannes. Kategorii Cyber vyhrál tým Liftaga ve složení Alžběta Matějů a Kryštof Raška, který představil koncept Beat Edna pro Člověka v tísni. V printu dominovala práce Michaely Žemlové a Christopha Wechslera z Fallonu pro projekt Národní kronika. Vítězové zbývajících kategorií Media a Marketers nebyli v době uzávěrky MAM známí. Soutěže se letos zúčastnilo téměř 100 dvoučlenných týmů, které měly za pouhých čtyřiadvacet hodin vymyslet co nejlepší návrh pro vybranou neziskovou organizaci. „Jsem pyšný na to, jak se letos Cyber zvedl. Polovina prací by měla v předchozích ročnících bednu,“ komentoval na Facebooku úroveň soutěže předseda poroty Tomáš Votruba z TL5 Digital. Kompletní výsledky najdete na www.younglions.cz.

Projekt Národní kronika mapuje „malé, osobní dějiny“. Vítězní kreativci z Fallonu připomněli, že i během sovětské okupace se děly události všedního dne.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard