Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Obchod ČRo vede Hekšová, Haramul končí

Generální ředitel veřejnoprávního Českého rozhlasu oznámil další várku personálních změn. Od května sloučí odbor rozhlasových poplatků s obchodním oddělením. V čele nově vytvořeného útvaru bude Eduarda Hekšová, která ponese celkovou odpovědnost za výnosy ČRo. Dosavadní šéfka rozhlasových poplatků Dana Francová k 30. dubnu z rozhlasu odchází. Mění se také vedení marketingu. Jak informoval server Médiář, končí dosavadní ředitel marketingového odboru Jiří Haramul. Žádného přímého nástupce mít nebude, od května bude místo toho marketing přímo řídit šéf komunikace a vnějších vztahů Jiří Hošna. Téměř po 15 letech přestane být na konci června Lukáš Hurník šéfredaktorem kulturní stanice Vltava a přejde na jinou pozici v rádiu jako hudební šéfproducent. Na jeho místo bude vypsán konkurz. Od června se pak šéfredaktorem zpravodajského webu rozhlasu stane bývalý vedoucí webu Lidových novin Radek Kedroň.

Nový generální ředitel Českého rozhlasu oznámil další várku personálních změn.

Reklama
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)