Mezinárodní developer CTP, který zajišťuje hlavně správu technologických průmyslových zón, se chce ještě více soustředit na obsah. Poté co projekt CTP News získal zvláštní cenu na cenách Fénix Content Marketing, nyní společnost najala vlastního režiséra Michala Hlucháně. Na nové pozici film director bude mít Hlucháň na starosti veškerou filmovou tvorbu pro CTP a jeho úkolem bude dokumentovat dění ve společnosti a v síti CTParků. Do audiovizuální tvorby chce přinést příběh. Hlucháň na Slovensku studoval daně a ekonomiku, ale už v té době ho zaujal svět obrazu. Za svoji kariéru pracoval na řadě reklam, dokumentů a filmů. „Je poměrně unikátní, že jako developerská společnost investujeme do vlastní filmové tvorby, ale vzhledem k současným trendům a k tomu, jak se byznys posouvá, to považujeme za správný krok. Hlavním úkolem režiséra bude dokumentovat CTP a naši síť CTParků od A až do Z,“ říká Brendan Donnellan, vedoucí marketingu v CTP.
Michal Hlucháň bude pracovat na pozici film directora, pro developerský trh poměrně nezvyklé. Zdokumentuje „životní příběhy v CTP“.