Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Dvanáct osobností propaguje Volkswagen

Volkswagen využije k propagaci nového SUV Tiguan na českém trhu dvanáct různých osobností. Vedle designéra Maxima Velčovského, herečky Jitky Schneiderové a zpěváka Davida Kollera se do kampaně zapojili také badmintonista Petr Koukal, novinář Miloš Čermák či gurmán Pavel Maurer. Dalšími osobnostmi, které se podělí o své zážitky na sociálních sítích pod hashtagem #newintown, jsou novinář a cestovatel Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů v Česku Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková a Radka Sirková. Celebrity dostanou k dispozici auto a budou prostřednictvím microsite www.newintown.cz a na sociálních sítích doporučovat zajímavá místa k objevování v „příbězích bez hranic“. Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt ve spolupráci s doblogoo. Lokální propagace nese název New in Town a poběží od 1. června do poloviny července 2016. Volkswagen loni patřil podle monitoringu společnosti Nielsen Admosphere mezi tři největší zadavatele reklamy v segmentu automobilek. Ceníková hodnota využitého reklamního prostoru činila 340 milionů korun. Více utrácely jen Škoda a Hyundai.

„Dvanáct pečlivě vybraných osobností spojuje jedno – touha po objevování nových a nevšedních míst,“ tvrdí koordinátorka marketingu značky Volkswagen Martina Valterová.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)