Volkswagen využije k propagaci nového SUV Tiguan na českém trhu dvanáct různých osobností. Vedle designéra Maxima Velčovského, herečky Jitky Schneiderové a zpěváka Davida Kollera se do kampaně zapojili také badmintonista Petr Koukal, novinář Miloš Čermák či gurmán Pavel Maurer. Dalšími osobnostmi, které se podělí o své zážitky na sociálních sítích pod hashtagem #newintown, jsou novinář a cestovatel Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů v Česku Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková a Radka Sirková. Celebrity dostanou k dispozici auto a budou prostřednictvím microsite www.newintown.cz a na sociálních sítích doporučovat zajímavá místa k objevování v „příbězích bez hranic“. Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt ve spolupráci s doblogoo. Lokální propagace nese název New in Town a poběží od 1. června do poloviny července 2016. Volkswagen loni patřil podle monitoringu společnosti Nielsen Admosphere mezi tři největší zadavatele reklamy v segmentu automobilek. Ceníková hodnota využitého reklamního prostoru činila 340 milionů korun. Více utrácely jen Škoda a Hyundai.
„Dvanáct pečlivě vybraných osobností spojuje jedno – touha po objevování nových a nevšedních míst,“ tvrdí koordinátorka marketingu značky Volkswagen Martina Valterová.