Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Neo@Ogilvy bude propagovat Prahu

Neo@Ogilvy Czech zvítězila v tendru agentury Prague City Tourism. Rok a půl se tak bude starat o propagaci Prahy v zahraničí prostřednictvím významných kulturních akcí jako Pražské jaro, Designblok, Febiofest, Pražský mezinárodní maraton, Letní Letná, Signal nebo United Islands of Prague. Neo@Ogilvy Czech bude mít na starosti programatický nákup a nákup médií na relevantních serverech, správu a optimalizaci ve vyhledávačích a propagaci na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter či Instagram. Předpokládaná hodnota zakázky byla osm milionů korun, Neo@Ogilvy nabídla nejnižší cenu ve výši 5,5 milionu korun.

Reklama
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)