Reklama
Megaboard

6. Neo@Ogilvy bude propagovat Prahu

Neo@Ogilvy Czech zvítězila v tendru agentury Prague City Tourism. Rok a půl se tak bude starat o propagaci Prahy v zahraničí prostřednictvím významných kulturních akcí jako Pražské jaro, Designblok, Febiofest, Pražský mezinárodní maraton, Letní Letná, Signal nebo United Islands of Prague. Neo@Ogilvy Czech bude mít na starosti programatický nákup a nákup médií na relevantních serverech, správu a optimalizaci ve vyhledávačích a propagaci na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter či Instagram. Předpokládaná hodnota zakázky byla osm milionů korun, Neo@Ogilvy nabídla nejnižší cenu ve výši 5,5 milionu korun.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále