6. Jančurova Dovolená.cz má první televizní spot

On-line prodejce zájezdů Dovolená.cz spouští letní kampaň se sloganem „Taky se tam vidíte?“. Vůbec poprvé využije v komunikačním mixu televizní spoty. Hlavní myšlenkou je ukázat lidi čekající na MHD, kteří se však už vidí na slunečné dovolenkové pláži, a proto vnímají svět okolo sebe trochu jinak. Spot poběží od května do července na televizních kanálech Nova Group, TV Barrandov, České televize a v autobusech RegioJet. Nasazen bude také on-line, například jako videoreklama na Seznamu a na sociálních sítích. „Televizní reklamní spot v takovém rozsahu je premiérou nejen pro prodejce zájezdů Dovolená.cz, ale pro celou skupinu Student Agency,“ řekl tiskový mluvčí holdingu Aleš Ondrůj.

Spoty připravilo marketingové oddělení Student Agency pod vedením Heleny Ellerové ve spolupráci s firmou IS Produkce Zlín. Režie se ujal Petr Babinec.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)