On-line prodejce zájezdů Dovolená.cz spouští letní kampaň se sloganem „Taky se tam vidíte?“. Vůbec poprvé využije v komunikačním mixu televizní spoty. Hlavní myšlenkou je ukázat lidi čekající na MHD, kteří se však už vidí na slunečné dovolenkové pláži, a proto vnímají svět okolo sebe trochu jinak. Spot poběží od května do července na televizních kanálech Nova Group, TV Barrandov, České televize a v autobusech RegioJet. Nasazen bude také on-line, například jako videoreklama na Seznamu a na sociálních sítích. „Televizní reklamní spot v takovém rozsahu je premiérou nejen pro prodejce zájezdů Dovolená.cz, ale pro celou skupinu Student Agency,“ řekl tiskový mluvčí holdingu Aleš Ondrůj.
Spoty připravilo marketingové oddělení Student Agency pod vedením Heleny Ellerové ve spolupráci s firmou IS Produkce Zlín. Režie se ujal Petr Babinec.