5. APRA se připojila k Férovému tendru

Asociace public relations agentur (APRA) se připojila k iniciativě Férový tendr, která chce zlepšit systém výběrových řízení a zvýšit důvěru mezi zadavateli a agenturami. Členské agentury se tak zavázaly, že při přípravě a realizaci výběrových řízení budou v maximální míře respektovat pravidla Férového tendru, jako jsou například rozumná doba na přípravu nabídky, rozumný počet soutěžících nebo jasné cíle komunikace. „Pokud chtějí klienti získat co nejlepší služby, i jim se vyplatí používat devět principů Férového tendru,“ vysvětluje předseda APRA Jan Kučmáš. A jako varovný příklad uvádí aktuální tendr na eventové služby, kdy společnost Unipetrol Group dala agenturám na přípravu nabídky necelé čtyři pracovní dny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay