4. O2 končí s Nydrle. Do Česka míří Oliver

Operátor O2 od července začne spolupracovat s agenturou Oliver, která ve firmě zastřeší zavedený interní kreativní tým. Koncept in-house agentury funguje v O2 už dva roky, doposud ho budovala společnost Nydrle. Nová agentura se bude starat o jeho efektivní fungování, rozvíjet kreativní talenty, zajišťovat potřebné vzdělávání a získávat nové lidi. Původně londýnská agentura Oliver by měla v Praze otevřít pobočku pro celou střední Evropu a chce usilovat o další klienty. Šéfem pobočky bude Milan Šemelák, který v O2 interní kreativní tým zakládal a nadále ho bude zastřešovat. Zkušenost z Anglie podle Šemeláka ukazuje, že potenciál pro rozvoj agentury zaměřené na klienty s interními marketingovými týmy je obzvlášť ve střední Evropě obrovský.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720