Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Kampaně protonového centra čelí kritice

Reklamní kampaně pražského protonového centra by měla posoudit Česká lékařská komora. Žádají ji o to odborníci ze Společnosti radiační onkologie, biologie a fyziky. Těm se nelíbí reklamy na léčbu rakoviny prsu a prostaty, které podle jejich názoru jednak porušují zákon a jednak jsou neetické. Za zcela nepřijatelné považují odborníci to, že centrum v reklamě nabízí léčbu zářením pro pacientky s nádorem prsu. Léčba protony je ale podle nich všude ve světě nestandardní a měla by probíhat výhradně v klinických studiích. „Naše zkušenosti potvrzují, že občané stále nemají dostatek informací ohledně protonové terapie a naše úsilí nesmí polevit,“ reagovalo protonové centrum pro ČTK. Kritiku odborníků odmítlo, klinické studie, jimiž argumentují, jsou prý zastaralé.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu