3. Zemřel král pivovaru Krušovice

V pátek 13. května zemřel reklamní herec Vladimír Černohorský, představitel krále z úspěšné kampaně pivovaru Krušovice společnosti Heineken. O jeho smrti jako první informovala bulvární média s tím, že za ní mohly stát deprese a Černohorský odešel ze světa dobrovolně. Svérázný Černohorský se stal protagonistou oceňované kampaně, která spotřebitele vybízela, aby si stáli za svým a své Krušovice si nenechali nikým vzít – ať už drsňákem Tomášem Řepkou nebo krásnou Vicou Kerekešovou. V poslední kampani, připravené pro mistrovství světa v hokeji, jehož byly Krušovice hlavním sponzorem, byla jeho novou „partnerkou“ herečka Jitka Čvančarová. „Vladimír Černohorský byl jako hlavní hrdina naší kampaně naprosto jedinečný. Král je ale dlouhodobý koncept a my v něm budeme pokračovat. Budeme tedy muset najít nového protagonistu,“ vysvětlila MAM Helena de la Barre, výkonná ředitelka agentury VCCP Prague, která kampaně připravovala.

Partnerkou Vladimíra Černohorského v jeho poslední kampani byla Jitka Čvančarová.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Vojta Kotek
Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)

MAM Exkluzivně v časopise

Tom Roach
Marketing Festival 2025
Mikoláš Bílek
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
MAM Souboj spotů duben
AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
MAM Souboj spotů duben