V pátek 13. května zemřel reklamní herec Vladimír Černohorský, představitel krále z úspěšné kampaně pivovaru Krušovice společnosti Heineken. O jeho smrti jako první informovala bulvární média s tím, že za ní mohly stát deprese a Černohorský odešel ze světa dobrovolně. Svérázný Černohorský se stal protagonistou oceňované kampaně, která spotřebitele vybízela, aby si stáli za svým a své Krušovice si nenechali nikým vzít – ať už drsňákem Tomášem Řepkou nebo krásnou Vicou Kerekešovou. V poslední kampani, připravené pro mistrovství světa v hokeji, jehož byly Krušovice hlavním sponzorem, byla jeho novou „partnerkou“ herečka Jitka Čvančarová. „Vladimír Černohorský byl jako hlavní hrdina naší kampaně naprosto jedinečný. Král je ale dlouhodobý koncept a my v něm budeme pokračovat. Budeme tedy muset najít nového protagonistu,“ vysvětlila MAM Helena de la Barre, výkonná ředitelka agentury VCCP Prague, která kampaně připravovala.
Partnerkou Vladimíra Černohorského v jeho poslední kampani byla Jitka Čvančarová.