2. Hollandia investuje do brandu a redesignu

Karlovarský výrobce jogurtů Hollandia odstartoval ve spolupráci s agenturami PR.Konektor, Konektor Social a Konektor reklamní kampaň v rámci redesignu celé řady jogurtů Hollandia. Změny obalů souvisejí i s novým složením výrobků řady Selské bez aromat a konzervačních látek. Hlavní kampaň poběží do konce června 2016 v rámci České republiky a Slovenska prostřednictvím PR, Facebooku, billboardů, CVL, on-linu a ochutnávek. Aktualizován byl i věrnostní program Hollandia Clubu. Jedním ze tří kontroverzních sloganů kampaně „Moje máma byla kráva“ chce prý firma sdělit, že její jogurty jsou opravdu z mléka.

Slogan „Moje máma byla kráva“ se stal po představení kampaně okamžitě předmětem diskusí na sociálních sítích. Některé ohlasy si můžete přečíst v článku Moje máma byla kráva, hlásá nová kontroverzní kampaň jogurtů Hollandia.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk