2. Hollandia investuje do brandu a redesignu

Karlovarský výrobce jogurtů Hollandia odstartoval ve spolupráci s agenturami PR.Konektor, Konektor Social a Konektor reklamní kampaň v rámci redesignu celé řady jogurtů Hollandia. Změny obalů souvisejí i s novým složením výrobků řady Selské bez aromat a konzervačních látek. Hlavní kampaň poběží do konce června 2016 v rámci České republiky a Slovenska prostřednictvím PR, Facebooku, billboardů, CVL, on-linu a ochutnávek. Aktualizován byl i věrnostní program Hollandia Clubu. Jedním ze tří kontroverzních sloganů kampaně „Moje máma byla kráva“ chce prý firma sdělit, že její jogurty jsou opravdu z mléka.

Slogan „Moje máma byla kráva“ se stal po představení kampaně okamžitě předmětem diskusí na sociálních sítích. Některé ohlasy si můžete přečíst v článku Moje máma byla kráva, hlásá nová kontroverzní kampaň jogurtů Hollandia.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia