Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Hollandia investuje do brandu a redesignu

Karlovarský výrobce jogurtů Hollandia odstartoval ve spolupráci s agenturami PR.Konektor, Konektor Social a Konektor reklamní kampaň v rámci redesignu celé řady jogurtů Hollandia. Změny obalů souvisejí i s novým složením výrobků řady Selské bez aromat a konzervačních látek. Hlavní kampaň poběží do konce června 2016 v rámci České republiky a Slovenska prostřednictvím PR, Facebooku, billboardů, CVL, on-linu a ochutnávek. Aktualizován byl i věrnostní program Hollandia Clubu. Jedním ze tří kontroverzních sloganů kampaně „Moje máma byla kráva“ chce prý firma sdělit, že její jogurty jsou opravdu z mléka.

Slogan „Moje máma byla kráva“ se stal po představení kampaně okamžitě předmětem diskusí na sociálních sítích. Některé ohlasy si můžete přečíst v článku Moje máma byla kráva, hlásá nová kontroverzní kampaň jogurtů Hollandia.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)