Reklama
Megaboard

1. Začíná kampaň na e-tržby, vyjde na 28 milionů

Od června začne kampaň za více než 28 milionů korun, která má veřejnosti a podnikatelům vysvětlit elektronickou evidenci tržeb (EET). Jejím hlavním sloganem je „Férově pro všechny“. Kampaň skončí 30. listopadu, tedy den před zavedením první fáze EET. Tendr na kreativní řešení a produkční zajištění vyhrála agentura McCann, která porazila šest dalších zájemců. Mediální prostor zajišťuje PHD, kampaň se objeví v televizi, rádiu, tisku i on-linu. Už dříve ministerstvo financí spustilo oficiální web www.e-trzby.cz. „Příští rok bychom chtěli zavést účtenkovou loterii, lidé o to mají zájem a myslím si, že to může mít úspěch,“ dodal vicepremiér Andrej Babiš (ANO).

Zadání od ministerstva financí znělo, že kampaň má zasáhnout maximální počet osob.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále