Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

1. Začíná kampaň na e-tržby, vyjde na 28 milionů

Od června začne kampaň za více než 28 milionů korun, která má veřejnosti a podnikatelům vysvětlit elektronickou evidenci tržeb (EET). Jejím hlavním sloganem je „Férově pro všechny“. Kampaň skončí 30. listopadu, tedy den před zavedením první fáze EET. Tendr na kreativní řešení a produkční zajištění vyhrála agentura McCann, která porazila šest dalších zájemců. Mediální prostor zajišťuje PHD, kampaň se objeví v televizi, rádiu, tisku i on-linu. Už dříve ministerstvo financí spustilo oficiální web www.e-trzby.cz. „Příští rok bychom chtěli zavést účtenkovou loterii, lidé o to mají zájem a myslím si, že to může mít úspěch,“ dodal vicepremiér Andrej Babiš (ANO).

Zadání od ministerstva financí znělo, že kampaň má zasáhnout maximální počet osob.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)