1. Začíná kampaň na e-tržby, vyjde na 28 milionů

Od června začne kampaň za více než 28 milionů korun, která má veřejnosti a podnikatelům vysvětlit elektronickou evidenci tržeb (EET). Jejím hlavním sloganem je „Férově pro všechny“. Kampaň skončí 30. listopadu, tedy den před zavedením první fáze EET. Tendr na kreativní řešení a produkční zajištění vyhrála agentura McCann, která porazila šest dalších zájemců. Mediální prostor zajišťuje PHD, kampaň se objeví v televizi, rádiu, tisku i on-linu. Už dříve ministerstvo financí spustilo oficiální web www.e-trzby.cz. „Příští rok bychom chtěli zavést účtenkovou loterii, lidé o to mají zájem a myslím si, že to může mít úspěch,“ dodal vicepremiér Andrej Babiš (ANO).

Zadání od ministerstva financí znělo, že kampaň má zasáhnout maximální počet osob.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345