Reklama
Megaboard

Žena.cz mění svůj vzhled i obsah. Chce se víc přiblížit lifestylu a mladším čtenářkám

„Chceme se vzdálit od zpravodajských webů a přiblížit se více k lifestylu,“ popisuje záměr šéfredaktorka portálu Zdenka Tomis. V praxi se nejvíce projeví decentnějším černo-bílým designem, menším množstvím prvků na stránce, méně „bulvárními“ titulky či většími fotografiemi. Na fotografie byl přitom při redesignu kladený velký důraz. Portál rozšířil množství fotobank, se kterými spolupracuje, a jedním z účelů „vyčištění“ stránky je právě vytvořit větší prostor pro vyniknutí obrazových materiálů. Podle vedoucího digitálních magazínů Economie Ondřeje Tolara bylo hlavní myšlenkou podobat se co nejvíce módním blogům postaveným právě na fotografiích.

Nezávisle od Centra

Tolar doufá, že větší příklon k formátu, který už znají, pomůže oslovit více mladých čtenářek. Ostatně účelem změny má být posílení čtenářské základny a zejména její věrnosti. „Chceme dát ženám důvod, aby se k nám vracely. Do této chvíle jsme byli závislí na odkazech na homepage Centrum.cz. Chceme, aby se to změnilo,“ vysvětluje Tomis.

Podle měření Netmonitoru navštívilo portál Žena.cz v únoru 551 tisíc uživatelek z PC. Z mobilních telefonů to bylo 141 tisíc uživatelek, z tabletů 96 tisíc. V kategorii webových magazínů pro ženy ho tato čísla řadí na páté místo. Nejnavštěvovanější je v této kategorii rubrika Žena portálu Novinky.cz. V únoru přilákala 1,8 mil. uživatelek z PC.

 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále