Zamyslíte se nad tím, jak bydlíte vy?

Osazenstvo vozu metra na trase B se zdá být otázkou „Jak bydlíte vy?“ neosloveno. Nás však zaujala. Samozřejmě i díky sugestivnímu připomenutí, že „Prožít život kvalitně můžete jen jednou“. Taky je to lepší než standardní vizualizace developerských projektů. Bude to ale stačit?

Reklama mě zaujala. Hlavně tím, jak je dneska ještě možné udělat něco tak nezajímavého.

Martin Vašíček, creative director, Hullabaloo

Chápu, že na to Finep chce jít přes emoce, ale vizuál mi bohužel na první dobrou neřekne, že se jedná o developera.

Šárka Fléglová, art director, VCCP

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia