Zamyslíte se nad tím, jak bydlíte vy?

Osazenstvo vozu metra na trase B se zdá být otázkou „Jak bydlíte vy?“ neosloveno. Nás však zaujala. Samozřejmě i díky sugestivnímu připomenutí, že „Prožít život kvalitně můžete jen jednou“. Taky je to lepší než standardní vizualizace developerských projektů. Bude to ale stačit?

Reklama mě zaujala. Hlavně tím, jak je dneska ještě možné udělat něco tak nezajímavého.

Martin Vašíček, creative director, Hullabaloo

Chápu, že na to Finep chce jít přes emoce, ale vizuál mi bohužel na první dobrou neřekne, že se jedná o developera.

Šárka Fléglová, art director, VCCP

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345